ReinaLuna's Universe

ReinaLuna's Universe
Now you can read about the dark and the light side of... ME!
It is not our purpose to become each other; it is to recognize each other, to learn to see the other and honor him for what he is. -Hermann Hesse.

blogchalk: Valeska/Female/26-30. 
Lives in Brazil/Rio de Janeiro/Copacabana and speaks Portuguese. Spends 40% of daytime online. Uses a Normal (56k) connection.

Read and Release at BookCrossing.com... *Centro de Ado?s Brasileiro*

Aviso aos Navegantes: BLOG em portugues e espanhoL, de uma carioca com alma internacional...
Lindinho, adorei!
Aviso a los Navegadores; BLOG en portugues y espanyol, de una brasilenya con alma internacional...

Take a Minute to tell me where in this Universe YOU are!

spreading love abroad! :o)
Rio de Janeiro, BrasiL

Get Firefox! *Centro de Ado?s Brasileiro* Como me siento ahora... (how I'm feeling now...) The current mood of ReinaLuna at www.imood.com

welcome to my universe! :o) Please enter your birthday for me so that I can receive a free reminder from BirthdayAlarm.com

EU TENHO
AUTOCRITICA

Para blogs cheios de Hello Kittys, dolls, animaizinhos e outras 
coisas fofinhas, tudo em cores pasteis... hahahaha

DO WE HAVE SIMILAR MINDS????Veja aqui, check here, mira aqui!

EU TENHO
AUTOCRITICA

Para esses blogs cheios de testes chatos e sem pe nem cabeca: - Que sabor de pizza voce eh? :oDDD


My Dream Boy! :) Look HERE!

Clique aqui e conheça o novo endereço de Pensar Enlouquece!

I am 36% Metal-Head.

Most other metal-heads acknowledge my presence, but they laugh at me behind my back. (poor me!!! Esto me pasa pq soy una power metal baladera que solo escucho los temas mas light!!)Maybe I need to stop spending all that money on haircuts and invest in a few Pantera T-shirts. hmmm... no pueden ser a few Blind Guardian or Stratovarius t-shirts?

Click Here and give FREE Help!

Help the puppies, Ayuden los perritos!

Vigilant Artificial Lifeform Engineered for Scientific Killing and Assassination

feed an animal pleeease, it's free... ;o)

Divulgue o seu blog!



**Nome(nombre): Valeska. (origem do nome:Russia)

**Niver(cumple): 26/09 (espero cartas, mails, etc!) :D

**Cor(color): ROSA, se nota? ;)

**Livro(libro): Demian, de Hermann Hesse.

**Comida Preferida: Strogonoff e PIZZA!(e doces, LEMON PIE RULEZ!!)

**Musica: VARIAS! Rock, pop, classicas, new age, power metal, baladas romanticas... etc!

**Frase: "Quem quer nascer, tem que destruir um mundo..." (quien quiere nacer, tiene que destruir un mundo...) do livro citado acima. (del libro supracitado).
**Manias: Luas e estrelas. Lunas y estrellas. Moon and Stars!

guestmap

^.^ Send me an ICQ Message! ^.^
Enviame mensaje al ICQ! :)

Your Name :
Your e-mail:

*Your StarWords*:


*Centro de Adocoes Brasileiro*

blog archives

*Centro de Ado?s Brasileiro*

CooL BloGs (favoritos, legais...)
Gimme more then 5 eh?! :o) Rate my Blog COOL or not!

*Brazilian Universe*

Blogroll Me!

**International Universe**

I am in! :o)

*Centro de Ado?s Brasileiro*

Arredores

Next

Random

List

*Centro de adociones Brasileiro*

contact...
me
Tell me (Decime) how much you like my blog. (tu opinion sobre este blog!) Hah! :P NO SPAM PLEASE, GO TO HELL!!


This page is powered by Blogger.


Para Cinefilos :D

Pa q vean lo internacionaL q soy!

Je suis Amelie Poulain

gullegumma & gullegubbe! :)


Servicios Gratis en Webservicio.com
Webservicio.com

martes, abril 29, 2014

Continuo existindo. Eu, não o blog. Ou vice-versa.

Moonlight inspired by ReinaLuna 6:26 p.m.